Med december kom kylan.

Som från ingenstans så kom också minusgraderna och lite snöfjun när decembermånad tågade in till oss...... =(

En dag full med lek och bus, en promenad i kylan, fixat klart julkorten (!) och så försökt få omkull en argsint liten kille för några minuters sömn... för att räkna med att detta var godnatt det gör jag inte....

I morgon är det onsdag och jag har lite planerat för dagen, eller för kvällen. Ska göra ett litet besök få se vad som kommer att sägas..... intressant. Får ta Ludvig med mig och sen byta bil med M längs vägen när han kommer från jobbet... sen får vi hoppas att grabbarna kan busa utan mig en stund. =)

Inget intressant på tv:n i kväll heller, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vänta på att L vaknar skulle jag tro...

Smärtan i armen, är nästan borta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0