Som ett brev på posten...

....så kom så febern till oss...

Kom inte i säng förrän efter 23.30 igår, då jag blev kvar framför datorn och fixade mig en ny almenacka för nästa år. Sen låg jag och vred och vände på mig i 1½ timme innan jag somna. För att sedan från klockan 3 ungefär fått vara mer eller mindre vaken med en vaken och lite gnylande junior. Strax efter 6 fick vi nog och gick upp. M tog tempen på L och där kom ju svaret på nattens vakenhet. Nu har vi visserligen bara en örontermometer till L och vi har nog inte fått in rätta knycken med den än, så jag vet inte exakt vad febern ligger på, men åtminstone en bit över 38´c.... stackars liten!

När M sen åkte till jobbet strax efter 7, gick vi och la oss igen. L somnade nästan på direkten och sov sen i närmare 3 timmar. Jag hade återigen svårt att somna, så jag sov inte fullt så länge... så med tanke på att jag kanske sovit 3 timmar i natt och någon enstaka nu, så känner jag mig inte bara överkörd av ett tåg, utan även av dess vagnar...

Gårdagens skottning av snön känns ju sådär idag, när det kommit någon cm till... jippi... not... men det gör ju detsamma egentligen, för jag och junior får ju hålla oss inne och mysa hela dagen istället.

Härnäst hoppas jag att jag kan få i honom lite mat i varje fall, gröten i morse ville han inte ha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Boken om Borg/Stenmark blir säkert bra, inte så dyr heller.



Mamma

2009-12-16 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0