Sovmorgon..... igen!

Jag och Ludvig tog sovmorgon idag igen! Junior behagade för andra dagen i rad att sova till närmare 10! Skillnaden mot igår, var dock att vi sov lugnt och skönt hela natten, utan några gallskrik. Visserligen kom vi inte i säng förrän sent, men det efter ganska små protester i varje fall...

Hade tänkt göra ett besök hos mormor och morfar idag, men innan vi hann stiga upp, så ringde mormor och sa att hon inte var nå pigg, så vi tar det en annan dag! Kanske lika bra eftersom hela dagen blir upp och ner när vi sov så länge. Jag menar, innan vi har ätit lunch och sovit middag, så är nog klockan rätt mycket på eftermiddagen...

Ikväll är det dags för M att få sitt stick i armen, så han kommer hem rätt tidigt idag. Det innebär att jag skall ta tillfället i akt att ge mig ut på ett löppass innan nattens mörker kommer.

Dags att klicka hem lite klappar till Ludvig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Bara och testa med nästa mormor :)

2009-12-08 @ 14:36:14
Postat av: Carro

Aha där ser man! Såg att du börjat ladda inför comeback oxå :) Kul och börja med fotbollen igen kan jag tro.

2009-12-08 @ 19:39:37
Postat av: Inger

Har satt in pengar åt dig för biljetterna + 1200 från m och m. Du får själv överföra dem dit du vill.



kram mamma

2009-12-08 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0