Äntligen!

Sitter framför tv:n och kollar på direktsändningen från Stockholm och dagens stora händelse!
Jag säger bara, äntligen! Det var väl på tiden att Viktoria & Daniel får och ska gifta sig! Jag menar, efter 8 års kärlek, så måste man väl vara på det klara med att de har valt varandra! Viktoria verkligen strålade av lycka och var så glad, och sen Daniel... vad nervös han måste ha varit. Första gången i offentlighetens centrum, men han är så stilig och elegant. Vilken vacker kronprinsessa & prins Sverige nu kan uppvisa! Önskar dem all lycka!



I övrigt så är jag i princip bara hemkommen från jobbet. Har nu överlevt 2 lite halvt tunga arbetsdagar med halv personalstyrka.... dvs, jag har fått tagit hand om de flesta besökande kunderna, eftersom chefen har lite annat för sig för det mesta... så det ska bli skönt att få lite förstärkning resten av veckan nu!

Bara M kommer hem från jobbet så ska vi ta en promenad. Sen behövs det lite mat i magen, lutar åt blodpudding idag... lär ju se till och få i mig lite extra järn... sen är det tv för resten av kvällen.

Sen läcker passaten något... frågan är bara vad...fan.

Önskar tillsist M grattis på namnsdagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ingen garanti på bilen, då?



Mamma

2009-02-24 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0