Freeeeedag!

Äntligen helg. Att det skulle vara kallt när man vaknade i morse, det visste man ju på förhand, men -21,5´c var kanske i värsta laget.... hujjedamejj va kyligt.. på med täckbyxor och vantar och mössa och allt...

På kvällskvisten nu har vi spenderat lite tid på storänget och hälsat på grabbarna. Fick även spjälsängen med oss hem... som vi nu har kollat måtten på...

Img väntar en dag full med shopping.... eller åtminstone försök till. En alla hjärtans dag då jag och M, INTE ska ge varandra nå presenter, vi ska istället  inhandla lite smått och gott till Liten, äta gott och njuta av dagen. Göra det som kommer oss för liksom. Ta dagen som den kommer. Ska bli skönt. Inte helt hundra bestämt vart vi ska, men så gott som iaf... finns en liten nackdel med det hela, ingen sovmorgon... men det kommer en söndag också..

Inatt har jag faktiskt sovit som en stock! Mycket välbehövligt.....


Nu lär jag ta och stänga ner, dels för att batteriet snart är slut och jag orkar inte leta på laddaren, men framför allt för att M snart har tömt popcorn skålen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0