Helgen.

Har ni saknat  mig? Av en anledning så har jag inte skrivit något på hela helgen förrän nu, jo det är klart, ett snabbis inlägäg igår morse, men sen dess har jag inte haft tid. Blogg tidsbrist har rådit, då jag har prioriterat annat.

Gårdagens shopping gick alldeles lysande, hittade allt som stod på lappen, och lite till. Dock så var det ju inga större grejer vi skulle ha, utan mer lite smått och gott. Så jag tror den dyraste saken landade på 400 kr, en madrass till spjälsängen... rätt skönt att få ärva och få grejer. =) Blev även en storhandling på maxi innan hemfärd. Hemma strax efter halv 7... då var det bara full rulle och in med allt, (jag lovar, hallen blev överfull), plocka upp all mat och sen göra oss färdiga för ny avfärd... melodifestivalen sågs hemma hos M´s bror med familj. Kvällen avslutades med ett chicago. Som valigt (!) gick jag segrandes ur striden, efter att ha halkat efter rätt rejält, de andra tagit sig upp på köpstopp, då jag slog till med ett fyrtal och drog ner de andra på noll igen... sen var det en enkel match. =)

Dagen idag började med att vi sov-över Helenas VM-guld.... men sånt är livet. Behövde verkligen sova, även fast det inte var någon skönhetssömn direkt.... sett på lite skidåkning, bjöd in oss på mat hos mamma (!), gått på promenad med mamma, syster, pysen och M, fikat... och sen så har jag haft storstädning hemma, i mina garderober. Har rensat ur i stort sätt alla jeans utom ett par, fyllt en kasse med kläder som kusinerna får slåss om, packat ner kläder som jag inte kommer använda den närmaste tiden i en låda... plockat ihop alla träningsställ och lagt i lådor... gjort plats i garderoberna för Litens tillhörigheter.

OCH så har jag registrerat mig på tradera och lagt in lite annonser... ska se om jag kan få någon krona för alla mina jeans, eller om jag får skänka dem till bättre behövande...

Ny vecka img igen... en vecka närmare ledigheten...

Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0