Krasslig?

Jag fryser. Jag känner mig lite hängig. Jag är trött. Funderar på att gräva ner mig under täcket inom en snar framtid, för att vakna upp till en lång, seg och dryg torsdag...

Inte gjort så mycket sen jag kom hem från jobbet. Legat i soffan och tagit det lugn, relaxat, kollat lite skidskytte. Bara varit. Sitter just nu och ser på lite friidrott, men inte är det så värst roande väl?

Det står still i hjärnan idag. Det finns ingen ork. Det kommer inte fram några ord, så jag ger upp för idag.
Hoppas på att morgondagen känns lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får krya på dig! Kram mamma

2009-02-18 @ 20:50:07
Postat av: Carro

Krya på dej!

Kram!

2009-02-18 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0