Vill inte ha måndag.

Efter att ha skottat snö överallt, sett på lite skidåkning så klart, med 2 inkasserade svenska medaljer och några inte helt oväntade taberas, så blev det till att fixa till en helt förträfflig söndagslunch, beståendes av taco. =) Sen bar det av till Nås, där vi mötte fam Z när de kom från deras slalomdag, så det blev inget pysen-bus idag heller, men så är det när man är upptagna på varsit håll ibland. Var i Nås i kanske 1½ timme, så M hann spela lite mas med pappa och broder, mamma visade påslakan hon hade sytt, sen filurade vi lite på min cylinder-kudde, hur man bäst ska sy ett överdrag till den... och jag tror det blir perfa till slut, som alltid. =)

På hemvägen slängde vi på det sista (än så länge) paketet på postlådan med lite kläder som jag sålt... sen var det mest bara för M att packa ihop sina innebandy grejer och ge sig av. Han har varit borta i snart en halvtimme, utan att ha kommit hem igen.... men jag tror jag avvaktar ciurks 12 minuter till, innan jag är säker på att träningen verkligen blev av. Vet inte ritkigt vad jag skall sysselsätta mig med under tiden, mest njuta av lite ensamhet tror jag. Har löst klart korsorden, inget skojsigt på tv förrän kl 21 och inte är jag hungrig heller så jag behöver äta... fast det är klart, koka en kopp te kan man ju alltid göra ändå...

Efter Beck så är det bara att säga tack och godnatt. Ser inte framemot vare sig morgondagen eller tisdagen.. jag och chefen är ensamma på jobbet i två dagar denna vecka.... halleluja va drygt.. men vad gör man inte. Kan ju börja räkna ner mina arbetsdagar jag har kvar snart innan jag tar långledigt över sisådär 2 somrar eller så.... fatta vad nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0