Allt för idag.

Har suttit ensam här hemma i soffan i över 1½ timme. M hade bestämt sig för att inte åka och spela någon bandy, eftersom han varit lite halvkrasslig den senaste tiden.... men vid halv 8 ringer jultomten och det fattas en spelare.. så M kan inte riktigt säga nej, utan lovar att komma men det får bli en "kortis"... klockan är  nu över 21, de har spelat i 1½ timme och än har jag inte sett till honom. Hoppas bara att inte sjukan tar om nu. För vi hara återhämtat oss bra både han och jag.

Ska ta och äta en smörgås och dricka lite glögg. Jag älskar glögg! Hemma dricker jag inte glögg i de fina glögglasen, hemma dricker jag glögg ur tekoppen! =) Lite knäck finns det kvar också, så så får det bli.

Tror inte jag ska krypa till kojs så där jätte tidigt ikväll, utan kanske runt 22.30-23 någongång. Skiter i om jag är trött img bitti. Sånt är livet. Ska till barnmorskan img klockan 16 också. Icke att förglömma.

Dessutom funderar vi på vagnen vi har beställt. Ifall vi kan ändra lite i beställningen, men tycker inte att det borde vara några problem, för det är ju ändå samma vagn i grund och botten...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jultomten?! =)

2009-01-12 @ 13:51:47
Postat av: Emma

Barnvagnar och grejjer..! :) det känns så overkligt! jag kan inte tänka mig dig med gravidmage liksom!! :P kram!!

2009-01-12 @ 16:51:13
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Carro

Där ser man! Gissar att det är den jultomten jag tror? :P

2009-01-12 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0