Half time.

Idag är jag inte särskilt snorig. Jo, okej det är något som sitter i näsan och stör, men det rinner inte. Dock så nyser jag varannan timme och har nästintill konstant lock i öra, men som sagt- jag kallar mig inte sjuk.

Dagen idag har bestått av jobb, så mycket mer har inte hunnits med. Ätit lite kvällsmat och sett lite på tv. Sen var Carro och Janne hit och hämtade hem Carros ford. =) Så nu har vi en bil mindre iaf... skönt. Dags att ta tag i passaten, med att fixa motorvärmare, service, recond.... finns att göra som sagt.

Ska ta och ta en promenad över till återvinnings containerna nu och slänga lite glas, samtidigt passera en gul postlåda och lägga på ett brev, sen blir det att sova. Jag fattar inte, jag har jobbat i mellandagarna och så nu i alla klämdagar, och tagit mig upp utan problem när klockan har ringt. MEN både igår morse och i morse, så var det en pärs.. fick lov snooooozaaaaa..... fy verkligen. Skönt med helg nu igen.

Nu har jag & tjabo passerat halvtid. Dvs vi har kortare kvar till målet än vad det är till starten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0