Heja Sverige!

Det blev aldrig något mer skrivande igår, fast jag hade väl kunnat, men var lite för lat för att orka slå på datorn.

Var borta på vårt besök i över 6 timmar tror jag. Åkte dit till 18.30, då det blev lite bus och lek innan maten serverades. Sen blev det kyckling med kroketter och klyftisar och sås. Jätte smaskigt. Sen är ju dessvärre (eller hur man säger) den familjen Färjestadare, åtminstone delar av dem... så det blev en hockeymatch på  tv. Sen började vi se på filmen på 3:an som vi sett x antal ggr förut.... men när grabbarna bus slocknat båda två åkte kortleken fram och blev två stycken chicagon.... men utan något som helst resultat att skryta med för min del... drog oss hemåt strax efter midnatt.

Av någon anledning var jag inte ett dugg trött, fast klockn var närmare halv 1. Så jag bestämde mig för att se första perioden av hockeyn innan läggdags. Så tiden fram till dess fördrev jag med att se på det inspelade unga mödrar och 90210. Sen var klockan hockeydags. Och vilken start liksom på matchen. Puckon. Men men, hade nästan räknat ut slutresultatet.... gick och la mig efter första perioden, men M stannade uppe och såg även den andra.... så idag har vi knappt mer än gått upp för dan.... tror M vakna vid 11..

Har en tvättkorg som har svämmat över och mer därtill, men det har tagit några dagar att få hjälp med att få ner den i källaren.... trots att jag nämnde de i helgen nu, att jag skulle behöva ha ner den... och igår hade det fortfarande inte hänt... men du får ju säga när du ska tvätta så bär jag ner den. Jojo, men jag sa redan i lördags att den skulle ner, och vem säger att jag ska behöva tvätta bara för att jag ska ta ner den och tömma den? Om locket har rest sig 2 dm över själva tunnan, är det inte läge att göra plats för mer lort då? Men nyss så tog den sig ner iaf, så nu har jag även lastat maskinen full.

Jippi, bara -3,5´c! Våren är ju snart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0