Hujedamej!

När man vaknade i morse för ungefär en timme sen, lite yrvaket kollade ut genom fönstret och insåg att det snöade vågrätt! Helt sjukt, för det var direkt ingen jätte storm, men nog kom flingorna på fel håll ändå... nu har flingorna dock eller lyckligtvis övergått i större flak som kommer som de ska, lodrätt ner.

Så någon promenad tror jag inte att det blir just nu iaf, känns lagomt kul.... blir att sitta kvar och kolla på skidor istället... sen lär vi nog ut och skotta fram trappen och en av bilarna för att sedan kunna ta oss till Nås... kanske man skulle leta på gummistövlarna?

Efter att vi hade ätit kvällsmat igår, bestående av grillad kyckling och pommes, så fick jag ont i magen, och det höll i sig hela kvällen... M kom hem vid 21.40, sen såg vi på sporten och utröstningen av Let´s Dance, men sen fick jag lov krypa ner och försöka sova. Vid halv 2 vaknade jag av att sängen var tom bredvid mig och var mörkt i hela huset.... så M låg och slumra gott i soffan framför tv:n... 

Idag är magen mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0