Jag är offside.

Idag har det varit en sådan dag, eller det är en riktigt OFF-DAG. Har inte haft någon ork, inte haft någon energi, inte haft någon lust. Så det var himla tur att jag städade igår. Sov fram till halv 10 ungefär, men låg kvar till 10 eftersom M fortfarande sov. Käkade lite frukost och stoppade i en maskin med tvätt. Såg på lite tv, innan vi åkte till källsorteringen med en skuff full med skräp. Sen hamnade vi direkt efter det hos M´s föräldrar där vi blev kvar i kanske 4½ timme, utan att egentligen göra något. Visserligen så blev det både mat och fika, men i övrigt ingenting. Satt vid köksbordet och bläddrade i kataloger, löste något korsord, men i övrigt var vi väldigt rastlösa alla 4. Hade ett tag planer på att åka till Ludvika och käka thai, men lunchen blev rätt så sen, så man var liksom inte riktigt hungrig. Dessutom var jag väldigt trött.

Vid 17-tiden åkte vi hemåt, för att åtminstone hänga tvätten som legat klar i maskinen i typ 4 timmar.... sen var jag så off, så jag kröp ner under täcket, och där låg jag och snarkade till klockan var 20.....hoppsan hejsan. Är fortfarande frusen och hängig. Men ska försöka hålla mig vaken någon timme, innan jag kryper ner igen...

har ätit lite yougart så magen har fått lite mat, sen har jag min allra största tekopp full med grönt te. M´s kommentar var nyss: "så liten tjej, men såå stor tekopp". Jag älskar mina tekoppar.

Skid-sammandrag vid 22.30, eventuellt att jag kan orka hålla mig vaken. Igår somna jag mitt i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0