Snorig, men inte sjuk.

Så där, nu blänker och skiner forden som aldrig förr. =) Gick relativt snabbt också att städa den eftersom vi var två... jag dammtorka och M dammsög... snacka om teamwork.

Ska se klart på Top M nu, sen ska jag stoppa lite mat i magen och se klar på filmen från igår tror jag. Runt en halvtimme kvar kanske..

Idag är jag snorig. Mycket snorig och nysig, men jag står på benen och har jobbat, så jag kallar mig inte sjuk. Fast jag har mått bättre.

Blir en relativt tidig kväll ikväll tror jag, för i morse var det tröttsamt att gå upp + att jag jobbar till efter 18 img...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, nånstans ska vi väl kunna stoppa in den =)

2009-01-07 @ 21:11:25
Postat av: Anonym

Samma här. Igår nös jag och snöt mig som jag aldrig tror att jag nånsin gjort förut. Men idag är jag pigg men forfarande lite snuvig. Men precis som du, inte särskilt sjuk.



Krya på dig. Kram Mamma

2009-01-07 @ 21:15:43
Postat av: Inger

Samma här. Jätte snorig och nös hela dan igår. Men idag är jag pigg men lite snuvig.



Krya på dig, kram Mamma

2009-01-07 @ 21:18:10
URL: http://bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0