Teve tisdag.

Har avverkat en dag på jobbet. En dag som direkt inte innehaft så mycket att göra, men ändå har det blivit fullt upp. Så jag vet inte hur jag har lyckats. Haha.

Direkt vid hemkomst, så bytte jag kläder och tog en promenad. Tänkte få lite sällskap av ipoden, men det batteriet var ju stendött, så det var bara att sätta den på laddning.... så den får bli min kompis först imorgon... Var skönt väder att promenera i, men det var lite små halt och lurit på asfalten, men jag lyckades hålla mig på benen. Har fortfarande ont/öm i handleden sen helgens vurpa...

Skurit upp lite grönsaker och fixat det jag kan vad gäller kvällens mat, i väntan på att M ska komma hem från jobbet och med resterande tillbehör. Ikväll skall det serveras kyckling enchilladas igen! Men ska påminna M om att inte gör det så starkt som det råkade bli sist....

I övrigt kommer kvällen bjuda på tv, tv, och tv. Kommer från och med idag vara tisdagar som är min tevedag. Och 3 program är det samtidigt klockan 20. Så det får bli inspelning och livetittande om vartannat. men sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nää, klart att det bara finns en tomte =)

2009-01-13 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0