utan rubrik.

Fortfarande lika less på den här kylen. Den vill verkligen inte ge sig. Snarare bara tvärt om. Några grader över 20 strecket där... och jag börjar undra hur f-n kallt det ska vara img bitti när man ska åka till jobbet,.... vill bilen fungera överhuvudtaget?

Precis när vi var på väg att åka till Handbacken, så ringer familjen Forslund junior och undrar vad vi ska göra. Klockan är då runt 16.30 och de hade planer på att bjuda oss på mat på kvällskvisten... .men eftersom M hade innebandy några timmar senare, läs nu, och jag är en av väldigt få som ska upp till verkliga vardagen img och göra ett arbetspass, så passade det inte så bra, inte just idag. Så det får bli img istället. Så har vi den kvällen räddad också. =)

Spelade 20 omgångar 7:an och trodde mitt i spelet att jag skulle bli totalsist. Fast jag skärpte till mig och klättrade lite, så till slut hamna jag på en 3:dje plats. Mitt i smeten. M har nu varit borta för innebandyn i 45 minuter, och än har han inte kommit hem igen, så jag skulle gissa på att de blev tillräckligt många idag. Så jag har ungefär 75 minuter  plusminus några minuter att njuta av min ensamhet. På de minuterna ska jag göra mest ingenting. Ska bara sitta här och surfa lite och sen kanske slå på televisionen och se på lite sport.

Äta en smörgås här vad det lider och dricka en varm kopp te skulle inte heller vara så dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0