En dag i Nås

Jag och Ludvig har spenderat i stort sett hela dagen i Nås tillsammans med mamma och Oscar. Var meningen vi bara skulle vara där fram till lunch, men vi blev kvar hela dagen och kvällen då mamma bjöd hela balunsen på kvällsmat sen.

Så M och pappa har fått satt upp tak alldeles ensamma idag, utan att vi har stört. Dock fick de ju lov fixa lunchen själva då jag inte kom hem, vilket gjorde att de fick tre ynka skivor kvar att sätta upp, men de hade en annan tid att passa så de hann verkligen inte... får fortsätta en annan dag.

Img blir det dock en vilodag som det ser ut på bygget. Trippen till Kallestad ser ut att ske img, så de får fortsätta på fredag. Själv är jag inte ett dugg sugen på shopping, eller det blir nog kul att kika lite, men känner inget behov av att handla. Skulle vara Ikea då, men där får det nog mest bli att titta. Finns ingen plats ändå att dra något med oss hem, då vagnen tar upp större delen av skuffen. Kanske lika bra det. =) M har däremot varit shopping sugen flera veckor och vill komma iväg, så vi får väl allt se hur mycket han hittar.......

Nu vaknade junior, bäst att sluta...

Kommentarer
Postat av: Inger

En trevlig dag tycker jag. Saknar dig, skulle gärna se dig oftare, Emma.



Kram mamma

2009-07-22 @ 22:24:08
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0