En shoppingtur

För att komma i från husets fyra väggar ett tag, så åkte jag, Ludvig och mamma till Ludvika idag för att shoppa och se något annat. Shoppa var kanske att ta i, men se oss omkring och eventuellt shoppa lite. Var liiiite rea, men det mest på tjejkläder tyvärr... men några påsar fick vi allt med oss hem. Lunchade på vår favorit-thai och blev hur mätta som helst.
Ludvig var hur snäll som helst, tjaaa han sov kanske mest hela tiden, men de stunder han var vaken så var han super snäll. Det sista jag gjorde innan vi åkte i morse, det var att lägga i en ren tröja åt mig själv. Det var tur. För efter att Ludvig käkat hände en liten olycka..... som upprepade sig när vi kom hem och hade ätit.. så idag har jag avverkat två tröjor hittills....

Tiden i stan gick fort. Åkte vid 10 och sen höll vi ut tills affärerna nästan stängde utan problem, så vi var hemma runt halv 5. Grabbarna har snickrat hela dagen, så nu har Ludvigs nya rum börjat tagit form och fått "väggar"... måste ta och visa er med en bild sen.. kanske img...så jag måste snart börja hitta tapeter, gardiner, matta, tavlor.... skoj!

När ska regnet ta och ge sig? I stort sett har det regnet i en vecka nu.....boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0