Fortfarande vaken.

Jag borde kanske gå och sova nu, men har varken ork eller lust till det. Jag ska bara lite först...

Eftermiddagen/kvällens besök gick bra. Ludvig somnade dock precis innan de kom, men han vaknade till en sväng iaf så han satt med oss vid bordet en stund och Astrid fick hålla honom en sväng. Fick lite kläder i större storlekar. =) Var till och med sådant ljuvligt väder att vi satt ute och fikade och åt lite glass!

Nästan direkt efter att de hade åkt, så kom fam Forslund på besök. Detta kände nog Ludvig av, så han vaknade nästan direkt. Så han fick busa lite med sina busiga kusiner... =) Eller de fick busa med honom iaf.

Ludvig somnade i M´s knä runt halv 10 och har tagit kvällen. Så med lite hjälp av tutten, så kanske jag kan lura honom att sova till klockan 4. Det är vad jag siktar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0