Fredagsmys

När arbetarna avslutat sitt arbetspass för dagen, så fick vi besök av M´s kompisar från Säter. Fikade och pratade och hade det trevligt. Ludvig var vaken under hela deras besök, dock blev han ju lite hungrig emellanåt, men så är ju livet för de små.

När de hade åkt, tänkte vi ta en liten biltur, men vi hann inte ens sätta junior i stolen förrän han somnade. Fast jag hade varit så smart och satt på honom pjamasen innan! Där är vi nu. Fortfarande sovandes i stolen och jag antar det blir en natt likt de senaste två.... men vad gör det om jag får en ryckig sömn, jag är ju ledig i hundra år.

Se på lite tv och relaxa innan jag också ska slå igen de blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0