Sååå typiskt.

Efter en dag i stan (återigen) för att köpa material, så bänkade jag och Ludvig oss i soffan för att kolla på Karin. Ludvig även för stunden till ära klädd i sina Sverige-kläder. Vad händer. Det tar 40 minuter in i matchen innan det blir bilder från matchen! Strömavbrott bland annat gör även att det mitt i andra halvlek blir helt svart... så av matchens 90 minuter, har man kunnat se kanske 20-25... typiskt liksom. Karin har iaf inte gjort bort sig alls, hon är grym! Bra debut.

Kvällen kommer nog fortsätta att spenderas i soffan framför tv:n. Img är en ny dag och en ny vecka. Grabbarna fortsätter antagligen sitt snickrande skulle jag tro. Det regnar ju ändå så det finns inget bättre att göra. Jag och junior får roa oss inomhus så gott det går i vår ensamhet. Skulle behöva baka lite också när grabben tar siesta, för det går hårt på fikabrödet när det arbetas varje dag.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0