Shopping sväng

Efter att arbetarna arbetat klart för dagen och Ludvig lagt det största lasset hittils (gick till och med genom hans säng... ja lakanet alltså...), så tog vi en tur till stan för att stilla tristessen lite. Samt att jag skulle få se något annat. Fick nästan 1½ timme på kupan innan de stängde och vi vände kosan hemåt.

Hittade en hel del faktiskt. Fick tag i mitt kommande pyssel också, men ingen färg... så det blir mitt nästa måste att fixa fram på nå vis.... hittade en på panduro som påminde om den som jag är ute efter, men enligt killen i affären så "finns den bara i liten burk".... men det var inte så att han sa att de hade några småburkar eller ville sälja något heller, så jag sket i det helt... får leta vidare..eller kolla med mamma vad hennes lager har att erbjuda...

Läggdags nästa, så vi är vakna och uppe när vi får besök i morgon!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0