Tisdag.

Ludvig var vaken mellan 20-23 igår kväll, vilket gjorde att jag fick en förhoppning om att han kanske skulle kunna sova länge i morse..... men icke. 01.20 var vi vakna för första gången.... sen hade vi även en matrast vid halv 6.. sen låg Ludvig vaken och gnölade fram till klockan 8... jag och M somnade iaf av, så hur L har roat sig det vette katten... haha

Fick fikabesökare på förmiddagen av mamma, syster och Oscar + Ludvigs farmor och kusiner. Lägg därtill M, pappa och svärfar som arbetat sedan i morse.... nu har de flyttat in arbetet in i utbyggnaden... påbörjat arbetet med golvet... kolla in..

Fick Ludvig att somna i sin säng runt 11.45.... och där sover han fortfarande! Jag har t o m hunnit baka och fixat lunch till M och pappa, inte illa!

Känner mig lite rastlös av att sitta inne i den här kojan dagarna i ända och regnet bara öser ner. Visserligen inte nu, men till och från. Skulle vilja ha lite pyssel... men för det behöver jag antingen skicka in och framkalla lite kort, eller så behöver jag besöka panduro... img får jag iaf Västerås-besök, det blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0