Trött....

I natt sov inte Ludvig alls lika länge. Han sov visserligen några timmar i vagnen igår kväll, men fick honom ändå att slockna i sängen till slut runt 23 snåret... sen var vi upp och åt vid 02... för att sedan vakna för dagen vid kvart i fem...... efter att ha ätit lite då, så vägrade han att somna om. Försökte med allt, men han bara skrek och skrek och skrek... vid 06 orkade jag inte längre, så då slängde jag honom i vagnen och tog en promenad. Naturligtvis somnade han på stört och sov hela promenaden. Körde in vagnen i hallen för att han skulle få fortsätta sova där och jag kunde hoppa i säng igen... vad händer? Han blir klarvaken och vägrar somna om igen... fortsätter skrika och skrika... Efter ytterligare 1½ timme, vid 8.15 så tar M med honom ut på morgonens andra promenad... och jag får äntligen sova några timmar. Ludvig somnar även denna gången i vagnen, men lyckligtvis så sover han kvar trots att vagnen står still ute. Härlig start på lördagen. Yeah.

Det är full aktivitet på gården här. Snart dags för lunchrast, innan jag tror att arbetet fortsätter ett tag till.

Vädret är lite blandat idag. Inte fullt så varmt tror jag, inte direkt strålande sol och det har regnat lite grann. För mig spelar det ingen roll, Ludvig trivs bäst inomhus ändå.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå på er tröttisar! Låter jobbigt det där att inte få sova.. ungefär samma sak här, men då utan bebis och det är säkert inte ett uns ifrån det ni genomgår!



Är ni hemma på onsdag? I såfall tänkte jag börja min lilla roadtrip.. Har ni madrassproblem? Har ni beställt en ny? Eller ska jag köpa en och surra fast på taket och ta med till er??

2009-07-04 @ 16:51:19
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi får vänta och se hur den nya madrassen ser ut, annars åker jag till IKEA och fixar en åt er! :)



Jag tänkte nog bara stanna över dagen, sen sticka vidare till Leksand och vara där någon dag. Känns som jag är lite i vägen bland bebisar, husbygge och sånt :P

2009-07-05 @ 16:34:21
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0