Det här med natt...

....i familjen Enström/Forslund är ingen lek och heller inget man direkt längtar efter.... det är ett trix och fix.... inte lätt med en pys som vägrar att sova rätt som det är.... får hoppas det blir bättre med tiden, annars vette sjutton hur M ska orka jobba nästa vecka...

Idag har vi varit ute på utflykt. Först ett stopp i Mfjd för att väga och mäta L. 4940 gram tung och 56 cm lång, snacka om att Ludvig växer!

Fortsatte färden med ett snabb-besök på banken, hälsade på mina kollegor och satte in lite pengar. =)

När vi ändå var i farten, så åkte vi en sväng om Clas Ohlsson (som vanligt körde vi fel där.... helt omöjligt att köra rätt... haha) och fixade lite "rör" att dra elkabler genom för att dölja kablarna... blev även ett par solglasögon till M..... efter 1½ års väntan.... men bättre sent än aldrig.

Sen har jag och L vilat lite i soffan på sen eftermiddagen, innan vi fick besök av Jon.

Vad kvällen som återstår kommer bestå av vet jag inte. M planerar att måla lite ute, men väntar på att hans föräldrar ska komma hem från stan med lite färg.. så han är lite rastlös just nu.... själv väntar jag bara på att Ludvig ska vakna ur bilstolen och vara hungrig... det är mitt liv just nu. Att ständigt vara beredd. Fast det är klart, en gång i tiden var man ju scout, så jag har ju vanan inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0