Det tar sig!

Spana in kojablirslott vettja, det händer grejer vill jag lova!

Dagen har förflutit på i rasande takt som vanligt. Jag och Ludvig har myst i soffan och sovit (åtminstone L) i flera timmar, medan M fick nöjet att fixa oss lite taco. Mitt i maten så blev det även ett bajskalas av grabben, som gjorde att vi fick ta ett snabb bad i handfatet... nöden har ingen lag som man säger.

Just nu har L besök av farmor och farfar, så jag passar på att blogga lite, hänga lite tvätt och plocka ihop... det finns ingen tid till sånt.... tvätten var säkert klar vid 13, först nu blev den hängd...

Pratat med faster Lisa i telefon på eftermiddagen också, så på torsdag eftermiddag får vi besök!

Img blir första dagen för mig och L att spendera på egen hand, men det ska nog gå bra. Förhoppningsvis så kan vi vila och ta igen oss... vilket kanske kräver en promenad, men det är lugnt. Så img kanske det blir dåligt med update... åtminstone före kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0