Första dagen på hemmaplan.

Vi har överlevt första natten helt ensamma. Varit uppe och ätit några gånger, men även sovit gott. Vi har haft Ludvig i vår säng hela natten. Stackarn har varit så tät i näsan också, så det är så jobbigt att höra. Dock verkar det ha släppt under dan nu.

På förmiddagen idag tog vi den första promenaden med vagnen hem till M´s mormor. Fick förmiddagsfika och så fick mormor gosa med lill-grabben. Var kanske lite väl optimistiskt av mig att gå sååå långt det första jag gjorde.. det är inte så fruktansvärt långt egentligen, men det kostar på i mitt tillstånd kan jag säga.. så tempot var liiite bättre än en snigels.. men skam den som ger sig. Ju tidigare jag kommer igång, ju bättre är det ju!

Haft lite besök på eftermiddagen av Ludvigs farmor, sen kom "faster"-Maria och kusin-Jon och spanade lite, samt lämnade massa kläder till Ludvig! På kvällskvisten kom syster, Anton och Oscar med thai. Var en riktig vilde som hälsade på, han var mer vild än tam idag, så det blev tyvärr snabbt hemfärd för läggdags där, men nu har de iaf fått sett på lill-pysen. Kommer ju fler dagar.

Sitter just nu i soffan och bara kopplar av. Låter Som Ludvig har vaknat, så jag antar det är dags att göra en insats.

Jag lovar att det kommer en bild på underverket snart, men ska bara få ork till att ta tag i kameran också...

Tills vidare får ni spana in familjen här... ------>Familjen


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Ludvig såg ut att njuta och sova så skönt så! :) Det känns så overkligt att se er med en liten bebis. Måste kännas konstigt att helt plötsligt vara tre?!



Ni fick komma hem hyffsat snabbt ändå? Trodde man fick stanna mycket längre efter kejsarsnitt? (jodå, jag har läst på en del om det, haha)



Jag hoppas du har tid at blogga lite iaf, vill ha många uppdateringar om hur livet är hos er!



stor kram!

2009-06-05 @ 22:13:16
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Carro

Jättefint kort på er!

2009-06-06 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0