Fortsatt strul med sömnen

Dagen har inte löpt på bättre än att jag har trilsakts med Ludvig heeeela dagen, men skam den som ger sig! För en halvtimme sen (!) vid klockan 13 fick jag honom att sova först... det efter att ha varit vaken sen typ halv 8... han var inte alls nöjd utan bara skrek och knylde, så jag stoppade honom i vagnen och traksade en timme.. för i vagnen brukar han alltid somna... men icke denna gång... han var lika vaken när jag kom hem som när jag gick... övertrött stackarn. Dock tror jag att det var rätt så varmt åt honom ute, tja inne också för den delen... måste införskaffa ett paraply att ha på vagnen, för det funkar inte annars. Idag blåste det så pass mycket (läs lite) att handduken som jag försökte täcka solen med bara blåste av stup i ett....

Dock håller jag tummarna nu för att han skall sova någon timme iaf... men det stod inte bättre på än att snickarna kom precis också och drog i gång sina sågar och maskiner.... hoppas innerligt att bullret bara stärker hans sömn... skulle behöva vila lite jag med, men hur ska jag kunna somna... kanske bara ska lägga mig i soffan och lösa lite korsord?

Till kvällen blir det nog köpmat. Lutar åt en pizza faktiskt... första på väldigt väldigt länge, så det är inte mer än rätt.

4 timmar kvar till avspark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0