Heja Sverige!

Idag är det Sveriges nationaldag, så ni har väl hissat flaggan? Dessutom är det kvalfotboll på tv:n, det är ju kanske det jag mest av allt ser framemot av denna 6 juni.

Våran lilla goding ligger just nu i sin säng och sover så himla sött. Ska passa på att få ihop ett inlägg, men främst kolla in ikea.se få se om man kan beställa en bäddmadrass på postorder... för vi behöver verkligen en hel... alltså nu har vi två stycken så det blir en skåra i mitten, vilket gör att Ludvig måste dela sänghalva med någon av oss.. som i sin tur gör att man inte ligger helt skönt kanske och ryggarna ömmar... så det är ett måste snarast. Finns även fler saker jag "måste" göra på datorn, men det finns så lite tid över till datorn i dags läget. Jag priorierar annat.

Natten har varit bra, men morgonen lite sämre. Vi gick och la oss och åt vid midnatt ungefär, vilket gjorde att Ludvig vaknade först vid halv 4 i natt! Dock satt vi uppe och åt i omgångar till närmare 5. Somnade om båda två till klockan 7 för att äta mer... och sen kom han aldrig riktigt till ro igen... verkade mätt och belåten för att släppte taget och somnade i famnen, för att när jag sedan la ner började skrika lite och ville ha mer... höll på trillskas till efter 9... Vid halv 10 tog M med sig honom upp, så jag fick en timmes sovning extra. Sen var det matdags igen.

På eftermiddagen idag så kommer nog farmor på besök, och även kusinligan kan jag tro. Vart kvällen sen kommer att spenderas det vet jag då inte, kanske  hemma kanske någon annanstans?

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0