Kvällspromenad

Vi tog en kvällspromenad vid halv 7 snåret, för att besöka kusinerna Bus en kortis. Ludvig somnade i vagnen på direkten och han sover fortfarande. En riktig tröttis. Antar det är dags att vakna och äta snart, för att sen lägga sig och sova för natten. =)

Vi sitter i soffan och kollar fotboll. Svär och dormderar. Hur tusan kunde Kim lägga straffen? Vad hände med Henke eller Zlatan? Vad tusan håller Nilsson på med? Och Daniel på mitten... say no more liksom... skål och grattis Sverige!

Ska ta och krypa till kojs bara matchen är slut jag med. Känner mig lite sliten sen föregående natt. Jag har inte riktigt kommit in i svängningarna än. Jag la mig på eftermiddagen här en sväng medan Ludvig sov, men efter ett tag lät det som han var på g att vakna, så jag steg upp.... sen sov sötisen i typ 2 timmar till.... men det kan man ju inte veta innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0