Min lilla groda.

Vi överlevde natten utan problem. AC:n gjorde att vi fick ner graderna en del. I morse efter att vi käkat en andra gång, så somnade jag och L i soffan i två timmar och vaknade inte förrän efter halv 8... vilket i sin tur gjorde att M inte heller vaknade förrän dess... och blev inte allt för tidig till jobbet, men men. Han behöver sova han med. =) Han tänker som så att vi är ändå uppe någon gång och äter så han hör oss, så han behöver inte ställa något klocka... tur han har flextid.. =)

Solen skiner och det är varmt idag med. Härligt egentligen, men varmt åt Ludvig. Vi har därför inte varit ute alls idag... förutom en tur till Mfjd då... visserligen är det kanske lika varmt här inne, men på nå vis svalare ändå... så vi har mest bara ätit, sovit, bajsat och myst idag!

Var till Mfjd som sagt en sväng på eftermiddagen för att väga och mäta. Börjar verkligen bli stoooora killen nu, min lilla groda! Han växer så det knakar... 500 g på en vecka nu i ökning, så idag visade vågen 5430 gram! Han har snart gått upp 1 kilo på en månad... han lär då få mat så han blir mätt... =)

Med tanke på att M kom iväg lite sent i morse, så beräknar jag inte ha honom hemma förrän om ett par timmar, så jag får roa mig själv ett tag till. Ludvig har jag fått att somna i bilstolen efter några timmars vakenhet också.

   

Mormor, ser du att jag håller hårt i leksaken jag fick av dig? /Ludvig



Ni glömmer väl inte att kolla till kojablirslott emellanåt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stor kille det blir! Ser att leksaken passade, fin färg va.



Kram Mormor

2009-06-25 @ 18:49:22
URL: http://.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0