Och så kom regnet....

På förmiddagen höll det uppe, men nu så öser regnet ner. Rätt grått och trist måste jag säga, men sånt är livet.

Har i praktiken slagit från mig fotbollen i Blge iaf, det funkar inte i detta väder. Så är det bara. Får se på fotboll på tv:n istället. Det kommer fler tillfällen, även fast de är färre nu för tiden, då järngänget kan samlas igen...

Var till distriktan idag igen och fick såret rengjort och omplåstrat igen, men snart så är det läkt. Eftersom vi trilskades under natten/morgonen som vanligt, så "sov" vi rätt länge på morgonen, vilket gjorde att vi inte hann få klar pysen i tid, så jag åkte själv och lämnade M och L hemma.... vilket resulterade i att Ludvig började gallskrika direkt jag hade åkt i princip.... så pappa fick ta en tur med vagnen tills jag kom hem... sånt är livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0