Sovmorgon!

Idag tog jag och Ludvig sovmorgon till närmare halv 10! Ja, vi har ju visserligen varit upp och ätit några gånger, men vi steg iaf inte upp förrän då... härligt! Dessutom har vi sovit i soffan en stund nu på förmiddagen, så det känns som jag är på banan igen.

Solen skiner idag med och det är närmare 30´c tror jag. Dock kommer jag att hålla mig inomhus fram till M kommer hem iaf, för det är alldeles för varmt för L att vara ute. Han ligger just nu och slumrar i sin säng, det ni! Har bäddat in honom i alla nallar och gosedjur så det är trångt åt honom, så nu verkar han trivas.... men än ska jag inte ropa hej...

Väntar på att ikea ska komma med madrassen... men än har jag inte hört av dem,...

Skulle behöva dammsuga, men det får bli först när M kommer hem och någon av oss kan gå ut en sväng med grabben.
Skulle också behöva klippa gräset innan det ser ut som en äng... men det lär också bli senare ikväll när jag har lite hjälp och avlastning... för hur ska jag annars kunna höra när L vaknar om jag brummar med klipparen?

Dessutom lär jag leta på svärmors paket som jag har lagt någonstans för länge sedan... men hon fyller ju först i morgon, så än har jag lite tid på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0