Äntligen fredag!

Har en softarkväll i soffan framför tv:n. Sååå skönt. Veckorna går verkligen hur fort som helst just nu, men jag klagar inte, för jag ääääälskar när det är helg! =)

Bjöd svärmor och svärfar på lite grillad kyckling när vi kom hem från jobbet, sen blev det en lång promenix runt byn, och sen har det varit soffläge sen dess. Sett på Månsan på så ska det låta och diggat järnet. Man kanske lär ta och införskaffa hans ny skiva som kommer i veckan?

Börjar känna mig lite slumrig... så vi får väl allt se om jag orkar se 24-filmen nå idag som vi tänkt, eller hur det går... hmm...

Img ska jag ta och sova ut.... åtminstone inte ha någon klocka på ringning...me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0