Jag älskar regn!

Underbart härligt när det i mars månad ösregnar! Jag är så glad. Kanske kan all denna snö försvinna inom en snar framtid trots allt?

Avverkat en ny måndag på jobbet utan problem. Tog en promenad när vi kom hem, men ingen av oss var egentligen speciellt sugna och på g, men vi tog oss runt ändå. Så nu väntar det lite mat på oss och sen blir det televisionen.

Har under dagen även bokat in en tid för att göra klart faderskapet innan födseln. Duktigt gjort av mig.

I övrigt vet jag inte vad jag ska skriva här till er, jag tror jag nöjer mig så för dagen och hoppas att det åter regnar img.



Jo förresten, img ska laget träffa styrelsen... få se vad som händer och sker. Vet egentligen inte vad de vill och så... men spelar-situationen är ju inte allt för stabil för att vara ett div 2 lag... i längden håller det ju aldrig med 4-5 spelare på träningarna... bara att hålla tummarna. På onsdag sen, så åker jag till Ludvika och tar en fika med Jenka, för att samtidigt få hem lite newbody-produkter att sen leverera ut till höger och vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0