Proppis.

Eftermiddagen har spenderats i Vanå tillsammans med Tet. Ätit fruktansvärt god mat, så vi kunde rulla därifrån sen... vidare hem till Tet för att spana in hennes lya... eller det var taskigt att säga, för hennes lägenhet är större än vårt hus.... kanske dags för en utbyggnad?

Sitter och ser på lite damfotboll som jag har spelat in. Jag saknar bollen lite grann, men kanske inte i just det väder som vi har utanför fönstren just nu... men i sommar så när allt är grönt och fint... Robinson om en stund, och efter det fotboll. Fast jag känner mig lite trött och sliten, så jag undrar hur tusan jag ska kunna hålla mig vaken till midnatt typ. Kommer det verkligen att gå?

Måste berätta en sak. Träffade på kusin-vitamin gänget idag när vi stod vid Ica och skulle ta ut pengar. Både jag och M står med ryggen åt, när vi hör en röst "men Emma är det du". Vi vänder oss om, och där står Ebba tillsammans med sina 4 systrar. Nästa replik från Ebba blir i stil med: "Jag tyckte väl det var ni, men jag såg bara en SKÄGGIG och en JÄTTE STOR". Tack för den liksom!

Har pysslat en del innan vi drog iväg också.. lite brist på fantasi, men tillslut fick jag ihop en albumsida. Om ni är snälla kanske ni får se en skymt av det img... har iaf hämtat mina brillor nu, så nu kan jag se ordentligt utan att kisa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0