Robinsson.

Så var vi hemkomna från en tur till storstan. Började dagen där med att Frippe skulle ha en ny klocka... och säg den kille som inte säger ja tack till första bästa som expediten visar... haha... Fortsatte eftermiddagen med att äta. Dock hade grabbarna varit på barnkalas innan, så ingen av dem var någon vidare ätare... sen blev det bowlande för alla andra utom lilla jag, som nöjde mig med att kolla på. Ska kolla genom kameran sen få se om jag kan bjuda på något kort...finns iaf ett par stycken där Jon varit fotograf, dock föreställer korten kanske inga "in action kort"... men rätt roliga ändå!

Om en halvtimme börjar Expedition Robinsson igen.... 1½ timme långt program. Ska bli kul att se det igen faktiskt. Hoppas bara att det inte bara blir pakter och rävspel hela tiden.

Img är det dags för kvalhockey igen. Som det ser ut nu, så slipper jag följa med som sällskap. Men det kan ändras det med inom avfärd img.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0