Snart vår?

Så var det mars månad. Känns bra på nå vis. För nu borde vi ju bara komma närmare och närmare våren.... eller?

Som det med all säkerhet är i alla andra hushåll i vårt avlånga land idag, så står tv:n på, med Vasaloppet. Känns väl sisådär spännande tycker jag, men är ju samtidigt årets höjdpunkt. Fast riktigt spännande blir det väl först sista 5 km eller något sånt... M har dock varit uppe sen starten vid halv 8, ja, han tog täcket med sig till soffan och sen har han väl skulle jag tro halvsovit lite emellanåt, tills jag steg upp 2 timmar senare!

Jag beundrar de som åker Vasalopppet. Verkligen! Fatta, 9 mil! Helt sjukt långt ju... hur tusan laddaer man upp, hur orkar man psykiskt och fysiskt? Hur tränar man inför? Imponerad av alla är jag i varje fall.

Igår kom jag hem strax efter 23. Åkte strax efter 16. Mellanlandade hemma hos Selina först, där brudarna gjorde sig i ordning, sen bar det av via en tur på Ica hem till en nykomlingen i laget. Där beställdes det mat och sågs på melodifestivalen, efter det blev det musik och lite dans och snack. Trevligt. Fick dessutom ett posítivt besked under kvällen när vi satt där, ett nyförvärv var klart! Kommer bli super. 
 
Schlagern var den sämsta i historien tror jag. Totalt värdelös och så boring! Var tur att det inte var det där startfältet i Leksand förra helgen, då hade jag dött. Sen kan jag väl inte säga att jag tycker det var rätt låtar som gick till Globen heller..... jag och opera går liksom inte ritkigt ihop... och är verkligen inget för schlager (men säkert det som kan vinna hela skiten...), och Agnes låt var väl ingen direkt hit så här direkt? Då var det ju snudd på att Thorleifs hade mest fart och fläkt ju.....

Vad dagen i övrigt kommer bestå av vet jag inte. Har slagit igång en tvättmaskin iaf. Lite små kallt ute som det ser ut, men kanske kan bli en promenad ändå? 5-milen på eftermiddagen, men utan Södergren så är väl det rätt ointressant också kan jag tro, så jag vet inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Britt

Ja,idag blev det mycke tv samt bloggläsning. Ja har försökt att fixa en besöksräknare men inte lyckats. kan du hjälpa mig vid tillfälle./ kram Britt

2009-03-01 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0