Snöiga söndag.

Gårdagens Robinson tyckte jag var helt ok. Kommer bli skoj. Tufft för dem, men det är väl så det ska vara... ska inte vara någon solsemester i paradiset heller ju. Själv skulle jag inte ens fundera tanken på att söka dit.... Dock blev det ju som jag befarat direkt, paktspel. Så otroligt tråkigt att börja med det redan efter 4 dagar... snacka om att man då är rädd för sin egen plats... ett straff för alla paktspelareborde införas!

Var helt död igår kväll i soffan, så jag la mig efter 22 redan och sen sov jag rätt så skapligt hela natten. Åt frukost för ett tag sedan och snart är det dags för lunch... hur tusan kan man lägga en hockeymatch kl 14? Hallå tv4 hallå...

Snöar gör det utanför fönstret också, så man är inte så vidare hågad att göra något ute... ser dock ut att bli en tur till Nås under eftermiddagen här för lite bus med pysen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Neej! Snöar det hemma?! =(

2009-03-22 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0