Snörvel.com

Har överlevt dagen tack vare 2 paket näsdukar och säkert en toarulle med papper och så klart x antal halstabletter. Huduvdet är i detta nu sprängfyllt med s*or plus att det inte går att få luft genom näsan ett dugg. Snudd på om man inte har lite feber också? Så, nu har jag klagat klart för idag.

Fick mat av mamma efter jobbet, spaghetti och köttfärsås, vilket senare även räckte till 2 dosor... =) Bytte bil där hemma, eftersom min favorit corre ska besiktas på torsdag och jag själv inte har någon möjlighet att åka dit med den... men pärlan ska nog gå genom utan problem. Han är ju den bästa.

Har sett på Mästarnas Mästare nu och ska se på lite bygglov, sen är det läggdags.

Förresten, har pratat med min mormor på telefon ikväll också. Hon är lika säker som M på att Liten är en tjej. Så jag kanske borde ta och ställa in mig, inse det jag med... (jag har ju ingen som helst känsla för vem det är som bor inne i mig....) för min mormor är typ synsk. Hon visste jag var gravid innan jag ens berättat det. Det visste hon direkt jag klev in i rummet, påpylsad med en tjock vinterjacka, inte en tillstymmelse till mage typ... sån är min mormor.

Förbi hos syster en snabbis också för att hämta lite oriflame grejer att leverera, såg helt dött ut i huset som att det var läggdags där, så jag smög lite tyst in, men tjiii fick jag, där var det bus på högnivå. Sicken lill-pys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjooo... ja jag jobbar dock söndag. Vilken tid spelar dom?

2009-03-04 @ 17:28:18
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0