Soffläge.

Då svärfar förtillfället har problem med ryggen, och inte var så sugen på att sitta och kolla på hockey under eftermiddagen, fick jag rycka ut och vara M sällskap. Behöver vi ens kommentera hockeyn? Man skulle kunna säga såhär, vi har biljetter till lågt pris till salu till resterande hemmamatcher.... om någon är sugen på att se bedrövlig hockey?

Åkte över skogen hem för att svänga in en sväng i Nås, avlämna lite strumpor och få lite oriflame. Fick även lite varma mackor av mamsen, vilka satt som en smäck. Våra magar är inte vana vid att äta lunch redan vid 12-snåret på helgerna.... haha.. sen in en sväng hos fam Z där det var full rulle och fart. Gosungen. Får ta ett längre stopp där snart.

M drog direkt vidare på bandy och än är han borta, så jag har en timme i min ensamhet kvar. Dock gjorde hockeyn att även min rygg gör lite ont... skönare kan man ju sitta liksom.. men men... så jag intar soffläge för resten av kvällen. Se på Wipe Out och så Beck så klart. Söndagens höjdpunkt. Sen är det läggdags.

Img är det måndag, en ny vecka och en dag närmare löning. Ska förbi hos M´s föräldrar och kolla in lite matt-prover till deras (dvs våran kommande) tvättstuga.


Kommentarer
Postat av: Emma

Menar du din hemmaplan? :)

2009-03-23 @ 21:07:41
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0