En bedrövlig natt.

Jag la mig runt 23, jag somnade första gången någongång efter 02... jag har så fruktansvärt svårt att somna om kvällarna. Kanske att jag tänker för mycket? Dessutom så har jag sovit som en kratta hela natten, vilket också är ovanligt... vaken långt före 7 när klockan skulle ringa första gången. Dock så har jag haft sammandragningar i natt och kanske någon förvärk...? Eller hur ska jag veta egentligen, jag vet ju inte hur de känns...

Antar grabbarna är på ingång snart en efter en, så det är lika bra jag gör mig färdig jag med. Färdig för att sätta mig i en stol och bara kolla på. =)

Kommentarer
Postat av: Jullan

Glöm inte att ta med mobilen när det är dags :) Måste hålla mig med information :D

2009-05-23 @ 09:33:21
Postat av: Emma

Oj, börjar det närma sig?!

2009-05-23 @ 10:34:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0