...

Sitter och beställer lite på ellos.se, men jag hittar inte riktigt det jag söker... har 200 kr i rabatt som jag tänkte ta och utnyttja för en gångs skull.

Samtidigt sitter M bredvid och svär och gormar över fotbollen, men innerst inne är han lycklig ändå, för Barca leder!

Har inte hunnit blivit någon promenix än idag, för när jag väl tänkte ta tag i saken, började regnet ösa ner, samt att det blev värsta åsk-blixt vädret... riktigt otäckt och väldigt nära... så efter fotbollen får det bli en runda.

Sms:at med faster ikväll som undrade om det inte var dags snart... hennes tips var 4 juni.... fy fan säger jag bara då.. men gav även rådet att sluta tänka på det typ så kommer det sätta igång, så jag antar det är det jag får försöka göra img.

Nu på kvällskvisten så spänner det åtminstone till i magen lite till och från, vet inte om man kan kalla det sammandragningar, eller om det bara är allmänt bus av Liten.. jag kan ju inte vet, eftersom jag inte vet hur det ska kännas när det händer något... det bästa vore om vattnet kunde gå, så man visste exakt att det var på g...

2-0 till Barca. Nu släpper de nog inte det här... M jublar och är glad.

Det här blir allt för idag.
Sov så gott, så hörs vi nog img.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0