Fortsättning följer...

...skoj att se att så många är in och hälsar på hos mig. Idag tror jag ni har slagit rekord!
Ni kanske är lika nyfikna som jag på när Liten ska titta ut samt vem liten egentligen är därinne?
Jag börjar allvarligt fundra på om Liten ens vill komma ut till oss... haha... verkar ju ha haft det bra under dessa månader utan problem, så Liten kanske har bestämt sig för att stanna en evighet till???

Ska se på dagens andra avsnitt av 24 nu, sen ska jag ta mig tusan ta en promenad trots att klockan är 23 då och att det kanske regnar ute... för vem har dött av lite regn? Dessutom ska jag nog dra på mig ett par shorts bara så jag kan svalkas ner och kanske somna relativt snabbt sen... tål att övervägas i varje fall.

Det här blir åtminstone dagens sista inlägg. Vi får väl se om jag återkommer imorgon eller hur det går.. om ni inte hör av mig på en hel dag, så borde ni förstå att jag har annat för mig... och nås då på mobilen... =) Hoppet är som sagt det sista som överger mig.

Tack och godnatt kära vänner för idag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, jag är iaf in ett antal gånger varje dag :P

2009-05-26 @ 23:00:18
Postat av: Maria

Inget nytt från dig här och inte på Facebook heller. Jag undrar varför!! Hoppas!!

2009-05-27 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0