Fotbollsfinal.

Igår kväll sa M: "jag är säker på att Liten kommer img kväll, för då är det Champions Leauge final. Den vill nog Liten se".
Jag är inte så övertygad längre, mitt nästa tips blir nog fredag.

Har sovit en timmes middag, så nu är jag utvilad och redo för att hålla mig uppe jag iaf och se på finalen. Blir nog en bra match. I vårt hem hejjas det på Barca.

M är på ingående hemåt, så snart är jag inte ensam längre. Blir att fixa något käk, igår pratades det om skinksås och pasta, men vet inte hur det blir... sen ska jag ta en promenad.


Kommentarer
Postat av: Emma

I vårt hem hejjas det också på Barca kan jag lova! Patrik har paxat stora tv:n tills i kväll. Jag får ligga i sängen och kolla på lilltv:n :)



kram!

2009-05-27 @ 16:46:22
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0