Fyra:Fyrtiofem

Det magiska klockslaget. Det slår aldrig fel. Jag ständigt varje morgon vid detta klockslag och får lov gå upp... eller får lov och lov, lika bra att kissa medan man ändå är vaken.

Jag har inte varit uppe så himla länge än idag. Har legat kvar i sängen och dragit mig i en evighet, kanske med hopp om att jag ska känna något.... men icke, det är bara full fart där inne med rörelser... får allt stå ut i 5 dagar till...

M har åkt i sin ensamhet för att få hem lite sand... ska typ skotta några kubik för hand upp på släpvagnen, för att sen köra hem och fylla ut gropen lite med... fast det var sagt att vi skulle få 3-3½ kubik sand som de skulle lägga ut åt oss som vi kunde hämta, igår kväll när vi var dit, så visade sig vara kanske max 1... så vi får väl se hur långt det räcker... Typiskt nog så direkt M gav sig iväg nästan, så öppnade himmelen sina portar... han är nog rätt blöt nu med andra ord...

Första rubriken på aftonbladet idag man fick syn på var: Misstänkt mord i Mockfjärd. Vadå läskigt?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Tom jag har blogg, galet! :) Hur går det med allt? Inte långt kvar nu va? :) Annars flyter allt på. Jobbar o bor i ensamma Norrköping. Känner inte en kotte med det löser sig nog tillslut. kram

2009-05-21 @ 11:59:07
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0