Godmorgon fredag!

Av någon anledning så har jag fått in en rutin på att sova till cirkus halv 10 om morgnarna. Nog för jag vaknar några gånger under natten/morgonens gång, men somnar alltid om lika fort igen... men det sägs ju att man ska passa på att vila, så jag gör väl det.. har ju ändå inget planerat att göra.

M har tagit tidningen med sig till jobbet idag, så idag fick det bli lite korsordslösning till frukosten, Solen ser ut att skina ute, fast samtidigt blåser det, så det kanske inte är så varmt ändå? Ska nog vänta med att ta en promenix till M kommer hem så jag får lite sällskap. Skulle tro han inte blir alltför sen idag, när det är fredag och snart helg och allt. Vad helgen har att erbjuda återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Eva Larsson

Stort grattis på din 25 års-dag igår!!!



Kramar från oss i Solna



Lycka till med allt spännande framöver!

2009-05-15 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0