Jag tackar och bockar!

Jag vill tacka alla nära & kära, vänner & bekanta som kommit ihåg min dag och grattat mig på alla sätt och vis. Ni är underbara!

Spenderade några timmar hos Tette idag med att bli klippt och få lite ny färg i håret, sååå behövligt! Frisörskan tyckte jag hade fått jätte långt hår! Fast eftersom det antagligen kommer dröja ett tag innan jag har tid att besöka henne igen, så klippte hon av en hel del och tunnade ur det rejält, så det blev en liiiten tunn tofs kvar bara... + att hon som alltid fick fria händer att exprimentera med färg och så.. jag litar fullständigt på henne, sätter mig i stolen och säger: "gör som du vill och tycker". Det blir alltid super bra när jag går därifrån!

Eftersom det var min 25-årsdag, så slutade M i lunchtid och begav sig hemåt. Idag fick jag välja vad jag ville äta, så skulle han fixa..så jag valde kycklingenchilladas! Dock fick han hjälp med att hacka lite grönt iaf...

Fortsatte med att fixa ihop en tårta, innan fam Forslund juniors kom på besök med paket. Ett jättefint pilgrim halsband precis i min färg.. ska ge er en bild img om jag kommer ihåg det... Jon var fundersam var de andra gästerna var, för när man fyller år har man ju kalas.... gullungen, lär ta och bjuda hit honom igen bara det passar oss alla och bjuda på lite glasstårta. Filip var tom ut och plockade en stoooor bukett med vitsippor åt mig! Så himla sött, 7½ år och kommer på den idén själv.. jag är imponerad!

Sen dök närmast sörjande upp, mamma&pappa samt pysen, syster och Anton. Blev lite kaffe och tårta i all enkelhet. Pysen var på bushumör så han tog muffinsen i båda händerna och kramade den till smulor och så slängde han den på golvet.... så där fick moster fram med dammsugaren igen.. men han är ju för go ändå!

Kanske lite fika på schemat img kväll med svärföräldrarna också, i övrigt får firandet vänta tills Liten har ankommit och övriga släkt och vänner kan slåtvå flugor i en smäll + att solen gärna får visa sig.

Men jag är nöjd med min dag trots att Liten inte ville dela den med mig.


Födelsedagskramar----> Emma 25 år ung.


Kommentarer
Postat av: Tet

Du fögyller min dag Emmsson =) Glad när du kommer!



Kram

2009-05-15 @ 00:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0