Läggdags.

Usch va klockan tickar iväg. Har egentligen inte haft något att göra ikväll, inga direkt måsten utan mer, vore bra att fixa, men det har kommit saker emellan.

Direkt när vi kom hem från jobben så åkte vi till M´s mormor för att lämna lite deklarationspärmar och papper som M haft hemma någon vecka, sen när vi kom därifrån skulle vi börja med maten beståendes av mos och korv, men då fick vi besök av snickarna. Så vi hamnade ute med dem ett bra tag medan de mätte och kollade lite för att kunna beställa takstolar... och tydligen så är grunden på g, bara tillverkarna av denna hört av snickarna igen så sätter de igång, så kanske att den är klar till nästa helg?

Till slut så hade vi fixat färdigt maten och ätit upp lagomt till kl 20 när mitt favvo-program 90210 började... och sen efter det så har jag pysslat och fixat lite med lite Liten-kläder och sånt.... för guess what, ikväll blev spjälsängen komplett! Så nu är det mer än fullt i sovrummet skulle man kunna säga...

Hinner nog inte så mycket mer idag heller.. är nog tid för att borsta tänderna om jag ska orka med morgondagen. För den kommer bli låååååång. Har kundträff img kväll i Blge tillsammans med bl a Borlängekontoret... beräknas hålla på mellan 18.30-21, så vi jobbar över fram till ca 17 då det är tid att bege sig dit... vilket i sin tur resulterar i en massa övertidstimmar... som i sin tur leder till att jag kan ta ytterligare en dags mindre semester än vad jag tänkt... men jag klagar inte. Blir en bra påfyllning i kassan i februari det här. Under kvällen img så kommer Thomas Gustafsson, ni vet gamle OS-guldmedaljören i Skridsko att hålla ett föredrag, det tror jag kommer bli riktigt intressant. Jag tar nog egen bil dit img, ifall jag inte orkar vara kvar heeeela kvällen. Jag känner mig ju pigg och alert, men man vet ju aldrig. Ska kämpa mig genom de sista 4 arbetsdagarna.

Äntligen skall snart alla deklarationer vara inlämnade. Vilket hysteri det skapar allt det där.... folk ringer ner oss i sista minuten och tror vi är självaste skatteverket.... förstår inte hur folk tänker, fast det är väl just det som är problemet. Det tänks inte längre än näsan pekar.

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0