Lördag.

Efter att ha varit uppe och sprungit några varv i huset under natten och morgonen, så lyckades jag faktiskt ligga kvar och slumra till efter halv 10!

Vädret ser ut att vara betydligt bättre idag, men dock väldigt blåsigt som det låter.. så det kan nog bli en kall eftermiddag på Kvarnsvedens IP det här... och jag har ju ett liiiiitet problem om man säger så... jag får inte på mig hur mycket kläder som helst och jag har heller inte hur mycket olika kläder som helst som jag går i..... kan man kalla detta ett problem?

Ska fördriva några timmar nu innan syster kommer hit och vi drar iväg. Bland annat fixa lite lunch beståendes av stuvade makaroner och bacon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0